Justin Bieber - Love Yourself Dinle

Justın bieber love yourself bedava dinleyip indirmenin tadını çıkarın.



Yabancı müzik de justın bieber hayranları için yeni bir şarkısını daha sizlerle paylaşıyoruz..       Love Yourself müziğini ve ulaşmak istediğiniz tüm yabancı şarkıları 7/24 dinleyip sınırsız indirmenin farkını yaşayın..

JUSTIN BIEBER - LOVE YOURSELF ŞARKI SÖZLERİ TÜRKÇE 

All the times that you rain on my parade 
Hep gösterimin yağmuruna tutuldukta 
and all the clubs you get it usin my name 
Ve tüm kulüplerde ismimi kullanarak onu alıyorsun 

You think you broke my heart, oh girl, for goodness sake 
Kalbimi kırdığını düşünüyorsun, ah sevgilim, Tanrı aşkına 
You think I'm crying, oh my, oh, well, no, I ain't 
Ağladığımı düşünüyorsun ama, ah, hayır, ağlamıyorum 
And I didn't wanna write a song cause I didn't want anyone thinking I still care 
Şarkı yazmak istemedim çünki insanların hala umursadığımı düşünmesini istemedim 
I don't but you still hit my phone up 
Yapmıyorum ama sen hala telefonumla irtibata geçiyorsun 
And, baby, I be moving one and I think you should be something 
Ve, bebeğim, ben hareketli oluyorum ve sen birşey olmalı olduğunu düşünüyorsun 

I don't wanna hold back, maybe you should know that 
Ben geriye tutunmak istemiyorum, belki sen bunu bilmelisin 
My mama don't like you and she like's everyone 
Annem senin dışında herkesi beğeniyor 
And I never like to admit that I was wrong, 
Yanlış olduğumu hiçbir zaman kabul etmedim 
and I've been so caught up in my job, didn't see what's going on 
İşimde yakalandım ve ne olduğunu göremedim 
And now I know I'm better sleeping on my own 
Ve şuan kendi başıma daha iyi uyuduğumu biliyorum 
Cause if you like the way you look that much, 
Çünki eğer bu şekilde bakmayı daha çok seviyorsan 
oh, baby, you should go and love yourself 
Ah, bebeğim, gidip kendini sevmelisin 
And if you think that I'm still holding on to something 
Eğer hala birşeylere tutunduğumu düşünüyorsan 
you should go and love yourself 
Gidip kendini sevmelisin 

But when you told me that you hated my friends 
Arkadaşlarıma nefret ettiğini söylediğinde 
the only problem was with you and not them 
Tek sorun onlar değil, sendin 

COMMENTS

Ad

Adeyyo dinle,1,Ayla Çelik Bağdat indir,1,Ayla Çelik Dinle,1,bunlar aşk izi indir,1,bunlar aşk izi mp3 indir,1,bunlar aşk izi şarkı sözü,1,cocuklugum mp3 indir,1,Ece Seçkin,1,Ece seçkin dinle indir,1,hande yener mor dinle,1,hande yener mor download,1,Hande Yener Tubidy indir,1,Işıl atamer tubidy indir,1,islami sohbet islami sohbet odalari,1,kalbimdeki deniz izle,1,kalbimdeki deniz mp3 indir,1,kalbimdeki deniz şarkıları,1,Lal,1,Mor mp3 indir,1,mp3 indir,8,Mp3 tubidy new song,3,müzik indir,9,o ses türkiye,1,resul aydemir,1,Sen ben dinle,1,Sen ben şarkı sözü,1,Sen ben tubidy download,1,Tadımız kaçmasın mp3 indir,1,Tubidy ayla çelik,1,tubidy dinle,1,Tubidy ece seçkin,1,tubidy indir,3,Tubidy mp3,8,Tubidy pop mp3,5,Yabancı Müzik,5,
ltr
item
tubidy müzik indir,tubidy indir,tubidy,toube mp3 indir,mp3 indir: Justin Bieber - Love Yourself Dinle
Justin Bieber - Love Yourself Dinle
Justın bieber love yourself bedava dinleyip indirmenin tadını çıkarın.
https://i.ytimg.com/vi/oyEuk8j8imI/hqdefault.jpg
https://i.ytimg.com/vi/oyEuk8j8imI/default.jpg
tubidy müzik indir,tubidy indir,tubidy,toube mp3 indir,mp3 indir
https://tubiddy.blogspot.com/2016/08/justin-bieber-love-yourself-dinle.html
https://tubiddy.blogspot.com/
https://tubiddy.blogspot.com/
https://tubiddy.blogspot.com/2016/08/justin-bieber-love-yourself-dinle.html
true
4385158960383668235
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy